Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 23 December 2011

Tanya Sama Ustaz...


Sape antara korang pernah bertanya soalan macam nie kat ustaz?hahahaha...
Tak terpikir aku kalau simpan selipar dalam umah nyamuk tak masuk...mungkin sebelum nyamuk masuk tu dia bagi salam dulu kot...hahahaHAHAHA...Ade-ade jer...


PAPE PUN ENJOY!!


Pada kengkawan yang dah bercuti tu aku ucapkan selamat bercuti...selamat menyambut meri kismes buat member2 bukan beragama islam...aku pun sama mcm korang...sibuk nak balik kampung, x jauh mana pun..MELAKA jer..


Bye....hati2 di jalan raya..ingat la orang tersayang

3 comments:

▪imie fatima▪ said...

slamat bercuti mek.. imie pun balik kg dis week turn umah mak i..next week mak mentua..hehe cuti berderet2.. kenduri makan free pun berlambak nak pegi.

Suhami Ahmad said...

aiyoyooooo....boleh lak dia tak masuk sobab selipar xdo kat luar...hik hik...

Anonymous said...

wakakakak!!! lawak~