Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 16 December 2011

Mak nyah jadi pramugari di Thailand....





BANGKOK - Empat mak nyah bertugas sebagai pramugari untuk syarikat penerbangan PC Air bagi laluan Bangkok ke wilayah Surat Thani, Thailand.

Syarikat penerbangan itu pada mulanya hanya mahu menggaji lelaki dan wanita sebagai pramugari serta pramugari.

Namun, ia mengubah rancangan selepas menerima lebih 100 permohonan daripada golongan mak nyah.

Menurut syarikat penerbangan tersebut, kelayakan untuk menjadi pramugari itu adalah sama buat mak nyah iaitu memerlukan ciri-ciri kewanitaan dan mempunyai daya penarik.

Empat mak nyah itu ialah Chayathisa Nakmai, 24, Dissanai Chitpraphachin, 24, Nathatai Sukkaset, 26, dan Phuntakarn Sringern, 24. - Reuters




Dunia dipenghujung zaman...lelaki menyerupai perempuan...akan datang kita tak dapat nak bezakan lelaki @ perempuan?? takut wooo!!!!!
















Inilah aku seadanya...thankz for reading...



3 comments:

Suhami Ahmad said...

yang nombor dua sebelah kiri tu memang macam pompuan betul

mekjangok said...

atok terpikat ker? leh den pinangkan...mano la tau nak ubah citaraso....hehehhe

Ca Cik Duyung said...

macam2 da terjadi kat dunia skang ni kan?