Aku Sayang Kamoo!!

Friday 9 December 2011

SK II...

Haa..morning uolss, sekejap jer dah ari jumaat..amacam malam tadi?ok ker? harap pagi ini semua sugar bugar coz malam tadi dah buat senaman dan terapi kan...hehehehehe...korang mesti dah tau kan apa aku nak citer and kongsi serba sedikit pasal tajuk kat atas tu....jauh sekali nak menunjuk2 pada uolss semua, pepagi ni jangan la biarkan otak kita berfikiran negatif tentang seseorang...

Okess la...semalam waktu lunch aku kuor gi SOGO dengan semangat berkobar-kobar semata-semata nak cari benda alah nie (SK II)...asyik dok dengar member cakap..pakai la benda alah nie...berkesan,cantik, fawless bagai la...aku pun termakan la hasutan, sebelum nie aku pakai produk SRI MAWAR jer..itu jer yang termampu, tapi itu la hakikatnya, bila dah namanya 'PEREMPUAN' tu...perasaan ingin cuba,ingin cantik tu dah sebati dalam diri, pelik la kalau dengar perempuan tak ingin cantik....aritu tu baru jer gi ceramah  dengan tentang 'CARA MENGAWAL HAWA NAFSU nie...tapi tak jalan jugak, dengar tu dengar la...insaf la kejap...tapi lambaian SK II tu kuat memanggil aku...beli la aku...beli la aku....hahahahha...

Akhirnya aku pun pi la beli...promosi untuk krismas..dapat sekali dengan kotak dia..harga untuk promosi RM199..takde promosi aku tatau la...

Dalam ada 3 item jer...ade masker,facial treatment clear lotion and facial treatment essence....ok la bagi yang baru nak memcuba tuh...kalau tak serasi ngan muka takde la ralat sangat...

Pas dah dapat apa yang dihajati, kitaorang pegi makan kat secret resepi...nak pergi Mc D waktu2 lunch nie mesti kena beratur panjang...kang lewat lak masuk opis...tapi kat secret pun lambat gak menunggu ordernya...waktu lunch biasa la kan, tapi bezanya kat Mc D tu kena beratur...kat secret nie duduk jer tunggu order...bagi aku sekali sekali leh la mkn secret...hari2 kopak la jugak...

Inilah kengkawan yang rajin temankan aku..mizz yana, ira and mak hayam...mak hayam tu byk jugak membelinya...sempat la dia rembat CD punyer lipstik ngan Mac...aku lipstik pun jenama Maybeline jer...huhuhu..

Ni makanan yang si ira order, memang tak masuk ngan tekak aku la....mual rasanya, si ira pun tak habis...dia cakap nak muntah!! hahaha..so next time tak order dah....

Layankan jer.....

Mak oii...nampaknya minggu depan puase le jawabnya...



Okess la...sambung wat kije lak......yang buruk itu datang dari aku sendiri...aku menulis apa yang aku rasa..bukan apa yang kau rasa...have a nice day..





Inilah aku seadanya...thankz for reading.......

No comments: