Aku Sayang Kamoo!!

Wednesday, 14 December 2011

Jamu Ratu Dara..Cuba La


Hai oulsss...kali nie nak cite pulak pasal Jamu Ratu Dara..korang sume nak tahu aku memang suka makan jamu, dari bersalin anak first hingga sekarang...semua jamu aku try....tapi yang betul-betul melekat Jamu Ratu Dara la...kesan dia awesome!!....

Biasa la..bila dah melahirkan anak nie bermacam-macam masalah datang, ini disebabkan perubahan hormon selepas melahirkan. So untuk memperbaiki mana-mana yang longgar nie...kena berusaha la skit, kalau malu bertanya korang search jer kat internet...aku bukan nak promo Jamu Ratu Mak Dara nie, tapi bila rasa perubahan kat diri tu...x salah rasanya dikongsi-kongsi kan...

Harga Jamu Ratu Dara nie x mahal pun kalau nak dibandingkan dengan Jamu Mak Dara tu...bukan nak cakap Jamu Mak Dara tu tak ok..terpulang pada badan masing2 la...serasi atau tak...Dulu aku pun try gak makan Jamu Mak Dara tu, tapi takde rasa perubahan pun, mungkin tak serasi la kot, harga Jamu Mak Dara nie pun leh tahan gak...1 botol tu RM45, berbanding dengan harga Jamu Ratu Dara nie boleh didapati dengan harga RM30 sahaja...

Antara khasiat Jamu Ratu Dara nie..

  • merapat serta memantapkan lagi vagina
  • menganjalkan payudara
  • menghilangkan keputihan, kegatalan dan bau-bau kurang enak....
  • memgawal lendir dan lelehan vagina.
  • menambahkan tenaga, melancarkan perjalanan darah dan merawat keletihan. (letih2 badan tu elok la makan)
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Boleh mencegah barah payudara dan rahim
  • Awet muda. bila mengamalkan selalu kulit muka jadi merah2 gitu...

Seyes tak tipu...korang cuba la, jangan takut2...daripada korang makan ubat yang belum tentu kandungannya, baik korang makan jamu...dah sah2 tiada kandungan yang berbahaya...





Inilah aku seadanya...thankz for reading........

6 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Memang bagus makan jamu jamu ni terutama sekali bila sedang berpantang.. Tapi nama aje mak ni Mak Dara tapi takut makan ubat hahaha terutamanya jenis jamu2 yang kena minum2 tu memang le akan lariii jauh2 hehe

Nur Raihana Abd Rahim said...

nak try la.agak2 satu badan bole merah tak?heheh

mekjangok said...

skang mak dara leh ler cuba, makan yg dalam kapsul tu...kesan dia hebat!! ntah2 kembali dara!..hehehehe..

mekjangok said...

Nur Raihana: kalau 1 badan merah..pelik la pulak...hahaha

Mrs Lurve said...

salam sis..
nak tanya kalo breastfeed boleh x mkn jamu nie?

Anonymous said...

Nk order mcm mn ehhh.rasa mcm menarik je.saya mmg ada byk masalah tentang dalaman sehinga ke nafsu seks dgn suami.