Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 30 December 2011

Tak Adalah Seksi Mana Pun..







Mornink uolss....pagi nie aku memang emosi skit, sakit hati,kecewa..bla..bla..bla...mcm2 lagi la bila terbaca statement retis nie...nampok no cakap tak pakai otak...aku tertanya jugak..mak bapak dia tak ajar jer cara-cara menutup aurat..jom baca statement dia...

'"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.'


Tak seksi macam tu...aku rasa bogel baru dia rasa seksi kot, nie mesti nak glamer cepat nie..Buat retis ni..takpe la, selagi tuhan tak turunkan bala kat kamu, buless la ckp mcm tu...menidakkan suruhan dia...sesungguhnya allah sayangkan umatnya, kembali la ke jalan yang allah redhai.....

Tetiba aku sedih...sedih melihat sedara sesama islam ku jauh terpesong, lupa akan rahmat yang dilimpahkan, jauh sekali untuk mensyukuri...



4 comments:

Cik Syue said...

cabdsape retis ni ye, mcm i xknl je, koh2

mekjangok said...

CIK SYUE: x payah kenal la...hikhikhikhik

Iffah Afeefah said...

erk apekah

seksi mcm mne lg die nye maksud?

mekjangok said...

Iffah: ntah la..tak pakai pape2 kot..hahaha