Aku Sayang Kamoo!!

Wednesday, 14 December 2011

5 Blog Pilihan Ku 2011

Firstly aku nak ucapkan terima kasih buat Abang Ben kerana tak jemu-jemu adakan segmen macam ni terutama buat blogger baru nie (macam aku la)...okess la..



BEN ASHAARI

Nak Share jugak 5 Blog Wanita Pilihan Ku 2011 kali nie ialah:








Kenape aku pilih blog nie? Coz blog2 nie tak ramai lagi followers, mungkin lepas nie ramai yang terjah-terjah ke blog ni.Secara tak langsung dapat memberi sokongan kepada blogger baru  supaya lebih bersemangat untuk berblogging lagi dan rasa kehadiran diterima....jom terjah!! rambut sama hitam..pendapat mungkin lain-lain...

12 comments:

Mak Usu said...

Wahhh! tangs mekjangok...
Mak Usu dalam senarai pilihan..
Yaahh.. Semoga sama2 kita dapatkan majukan blog kita ni masing2.. :)
Yang penting minat dan matlamat kita.. :)
Terima Kasih..

cheq sue dieyha said...

singgah dr segmen yg sama..

❤ n a n a ❤ said...

wahh.. plihan blog best~!! :D jom terjah sni pula -->>

http://mizznana11.blogspot.com/2011/12/5-blog-wanita-pilihan-ku-2011.html

Yumida said...

selamat bersegmen n berkarya...

follow u

zaty said...

terjahhhhhhhhhhhhhh! hehe.sy pun join segmen niii. :DD

Ash Kyouhei said...

Saya singgah dari segmen yang sama :)

: Segmen : 5 blog wanita pilihan ku 2011

smilenajah93 said...

singgah dr segmen yang sama ! wehewww !!!! ~~~~

Cik Muda Sae said...

lalalalalala.....jom terjah derang plak...~

Cik Muda Sae said...

abih gua folow derang..~

dwaty said...

nice header... salm kenal..

La Majid said...

wahh..thanks mekjangok..ada jugak dlm list..follow u slalu..

Mizfantagiro said...

salam kenal=)
dr segmen yg sama..