Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 16 December 2011

Jalan Pudu Banjir...

Sekarang nie cuaca kat kl nie tak menentu ek..asal petang jer hujan...bukan hujan biasa2...skali dgn ribut petir bagai....takut jugak aku..aritu dengar kajang dinaiki air, tak pernah2 jadik kan...pastu Jalan Tun Razak lak, betul2 depan Perpustakaan Negara, tempat aku kije dulu...tapi waktu aku kat situ dulu takde la sampai tak leh nak lalu...pastu takder la pulak melimpah sampai ke jalan besar..seyes ko..

Hari khamis sudah aku balik lewat tunggu ujan reda...lebat betul ko!,suasana dah nampak mcm mlm dah...dah jadi kebiasaan laluan aku paling dekat jalan pudu la,pastu shortcut jalan brunei tu ..sampai sana tgk jalan jem, ingatkan accident ke hapa ker....la banjir ruponyo..jom layan gambo..








DIMANA SISTEM PERPARITAN KITA?? APA GUNA TEROWONG SMART YANG KITA BANGGA2 KAN TU?





Inilah aku seadanya...thankz for reading....

4 comments:

Anonymous said...

wah~ kak yatie.. ada bakat jd fotogafe...

Suhami Ahmad said...

atok raso terowong tu pun tak berguna gak tu

mekjangok said...

anonymous: biasa ler...fotogafe x bertauliah leh ler..hehehe

mekjangok said...

Suhaimi Ahmad: den raso pum mcm tuh..berabih duit gomen jer..