Aku Sayang Kamoo!!

Wednesday, 21 December 2011

Fire Drill La Sangat...

Pagi tadi tengah matahari baru nak bangun...opis aku adakan latihan kebakaran buat semua staffnya, konon nanti kalau pape jadik..tahu la korang ape patut dibuat...makcik2 kat opis aku biase ler....bising ler..ujung2 tahun nie unit kami sebok dengan penutupan akaun...waktu tu la depa nie nak buat fire drill bagai...nak tak nak layan kan jer ler...sempat le aku snap gambo...jom layan..




Kami dipaksa berkumpul disini la...hehehe...betol ler dipaksa..kami tak nak turun..tp dipaksanya turun..betul kan ayat aku kan??..hehehe..tengok tuh..turun sambil berlenggang dengan pakai selipar jepun dan hanya bawak henpon...duit tinggal, kad pengenalan tinggal, yang penting henpon...ia la, kang nak tepon laki bagai kalau pape...same ler ngan aku..hehehe...




Mak hayam aku tenang jer...merenung masa depan..kalau betol2 terbako takde nyer tenang mcm nie.., posing2 mcm budak berdua tuh..senyum2..takder nyer..mesti ade yang meraung bagai nie..iye la handbag ribu riban terbako,duit, kasut mahal2..semua terbako..apa yang sempat amik...HANDPHONE je..sape soh tinggal...same ler aku....hahahaha




Dah puas amik candid...aku soh lak depa2 nie posing...terbaek ko!!...pilih jangan tak pilih...yang sebelah kanan ngan yang kat depan tuh masih la available...boless antor borang permohonan kat aku merangkak orang tengah...hehehhe..opss, cian yg belah kanan tuh..muka kena frame lak..tapi takpe..ayu tetap ade...kepada kengkawan....jgn kecik hati..kita gurau2 yer, muda kan hati...




Dah lama berdiri..ini jer yang diaorang bagi..ingatkan nasi lemak ker, mee goreng ker...air jer...untuk ilangkan haus..itu pun dah cukup bagus..nak nasik bagai gi beli sendirik...cantik muka...hehehe..itu aku ler yang cakap..hahaha...pape sume enjoy..

5 comments:

Miziey said...

sebenarnya air yg dorang bagi tu untuk padamkan api kot2 ada yg terbakar dimana-mana bhgn anggota bdn.
Wakakakakakakakakakak
xD

mekjangok said...

miziey: opss...iyer ke..tak terpikir lak,lantak ler..dah selamat minum dah..hehehe

Ayyan said...

ekekekekek... kak yatie...

Rizawati Abd Rahman said...

jps tadak pon gni.. dorg byk air kalo tebako kowt. hukhukhuk...

mekjangok said...

rizawati: tak sempat terbako..trus banjir..hehehhe