Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 25 November 2011

Makan-makan..

Minggu lepas aku ngan kengkawan gi lunch kat luar, dah jemu makanan kat kantin nie..hari2 dok ngadap itu jer...tapi kali ni mak hayam kami yang blanje..buat mak hayam moga2 murah rezeki...kami lunch kat HORNBILL RESTORaN & CAFE, tahu kat mana?? kat Taman Burung...tak tahu pulak aku ade taman burung kat kl nie(kesian kat aku)...setahu aku kalau nak tgk binatang pergi jer zoo...senang..,cakap dok kl...tapi tempat mcm tu pun x tahu...waktu bercinta dulu mana pernah pegi area situ...lagipun laki aku bukan jenis suka berjalan...x kisah la x kenal burung pun..janji aku ader le kenal burung lain...hahahahahaha..

Okey, berbalik cite kita tadi...harga makanan kat restoren tu pun boleh tahan jugak la mahalnya...bagi kami kalau gaji tu boleh la gi makan, tapi kalau selalu tu...kopak jugak la...kalau korang yang banyak duit tu,rasanya celah gigi je kot harganya, kebanyakan yang makan kat situ pelancong-pelancong la...aku ader ler  amik2 gambar masa tgh tunggu order tuh...

Add caption
mak hayam (tukang blanje), ira and me

me,mizz yana and mak hayam
mak hayam, ira and me

ini je sempat amik...lain x sempat..lapo sgt!

Kepada sesapa yang ade anak tu bleh la bawak diaorang datang hujung2 minggu tu....kenalkan burung2 pada anak2 anda dan suami anda...hehehe...kat sebelah taman burung tu ade taman orkid...kepada pencinta flora tu sesuaiss la rasanya tu....





Inilah aku seadanya...thankz for reading.....

3 comments:

Nur Raihana Abd Rahim said...

burung tu je ingat tau.hahahaha

mekjangok said...

itu semestinya...kalau ilang susah den...

Suhami Ahmad said...

aiyooo...baiknya mak hayam...huhu