Aku Sayang Kamoo!!

Monday, 21 November 2011

Duit Dengan Cinta,Mana Lagi Penting??...

Monink uolsss..arini  nak tanya uolsss,antara cinta dengan duit,mana lagi penting?? Ketika ada wang dan sekaligus cinta maka hidup akan bahagia, tetapi ketika diminta untuk memilih satu daripadanya, ramai orang terjerebak di dalam pilihan sendiri...

Jadi, cinta atau duit???

Yang mana lebih penting, duit atau cinta?..Duit?...Tiada wang tiadalah cinta. Itulah hakikat yang perlu diterima. Zaman sekarang nie,bukan nak kata la, tapi itulah yang terjadi,setakat ikhlas,jujur, i love u,mana cukup?? betul tak??

Kenapa kebanyakkan orang beranggapan wang lagi penting dari cinta?? KENAPA?KENAPA? lu fikir la sendiri..(bak kata nabil..hehehe)

Bagi aku dua2 penting...nak keluar dating nak jugak pakai DUIT, bila cinta dah berputik nak masuk meminang...DUIT lagi,nak kawin..lagi la byk nak pakai DUIT,dapat lak makwe yang jenis nak buat grand2 bagai..kalah retis2(artis2) malaysia nih..tak ker DUIT tu?  dah kawin nak sewa umah..DUIT lagi, dah kawin mesti la beranak kan??...Nak mati pun kena pakai DUIT...DUIT lagi..cuba citer kot2 aku x tahu cinta apa yang x guna duit? Itu sebab pompuan yang lawa2 skang nie kalau nak kawin cari DATUK,VVIP,anak kerabat2..senang nak itu dapat,nak ini dapat...x kisah la tua kerepot ker,badan berlipat2 ker,perut terbonyot2 ker...apa nak susah..malam tutup lampu bukan nampak pun...hahahaha..terover la pulak aku...

Buat uolss semua, tepuk dada tanya la diri...duit dengan cinta,mana lagi penting?? Aku menulis apa yang aku rasa,ikhlas dari hati....







Inilah aku seadanya..thankz for reading...

3 comments:

Anonymous said...

TGK SYARAT2 CARI SUAMI / ISTERI... ADA TERMASUK DUA PERKARA TUU... ADA LAGI DUA PERKARA KENA TGK.. HEHE

mekjangok said...

iye ke...kena tgk nie...hahahaha

Nur Raihana Abd Rahim said...

malam2 tutup lampu mmg tak nmpk.tapi bila meraba lemak berlipat sana sini kendur2 mana nak stim.hahahaha