Aku Sayang Kamoo!!

Tuesday 8 January 2013

Tabita Skincare.....

As Salam uolss....

Sekarang nie ramai yang perkatakan tentang produk tabita skincare...so aku pun mcm ditarik2 nak menggunakan produk tu, tp sebelum tu aku google la kesan sampingan dari produk nie, dari pengalaman masing2, ade yang sesuai dgn kulit, ade yang tak..biasa la tu...Kakak ipar aku pun pakai mende nie, dalam 2 minggu dah nampak kesan dia, kulit dia halus mulus jer...ramai kengkawan dia yg tegur perubahan, tp masa mula2 pakai tu...mmg pedih la skit...dia ckp la, masa nak sapu toner tu...tp aku nampak dia relax jer...biasa la,nak cantik nie kena tahan skit, aku nie kalau bab2 pedih nie yg tak tahan nie....dulu aku pernah pakai produk Seri Cahaya, masa tu bujang lagi...mengikut kawan la katakan...Ya Allah...pedihnya tuhan jer tahu, tiap kali nak pakai toner dia tu...sampai mengadap kipas...lama2 x tahan aku berhenti pakai...pastu aku test lak produk SKII, produk nie mmg bagus...harga dia pun bagus! pakai dalam 1 minggu dah boleh nampak perbezaan, lagipun kalau abis senang nak cari...so bila nak beli sesuatu produk tu firstly kena pikir mesti senang nak beli bila dah abis..betul khan?? tp masing2 punya cara tersendiri...pape pun jom layan ape kebaikan produk nie..


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyc8LQ939dDZ-ZXG-yoXI2QCZZlXDX_NPxOZtm8ZILG8zkuB1wv1r-w5LqDO5WaICbgCupZdhPgFr2YG72eyl-cLjZ4ddwvSbtf1bD3-FYvNtM58dOCSHBbGGix-_mcfW9-SPA4AKn2UIG/s1600/set-eksclusif.jpg
Inilah produk tabita skincare

Tabita Skincare diperbuat dari bahan semulajadi seperti Japanese Papaya dan serbuk mutiara. Ia sangat berkesan untuk memutihkan kulit dan meremajakan wajah. Ia sangat popular di kalangan artis Indonesia dan selebriti. Setiap set mengandungi Day Cream, Night Cream, Facial Cleanser & Smooth Lotion. TABITA Skin Care adalah produk kecantikan yang dapat mengatasi berbagai masalah kulit yang anda alami, seperti:
  • Memutihkan kulit.
  • Menghilangkan jerawat.
  • Meratakan lubang bekas jerawat.
  • Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah dan pigmentasi/warna kulit tidak rata.
  • Menghilangkan bekas jerawat.
  • Memberbaiki kulit Kusam.
  • Mencerahkan warna kulit.
  • Mengecilkan pori-pori.
  • Membuat kulit tampak bercahaya.
  • Meremajakan kulit.
  • Menegangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda.
KANDUNGAN TABITA
  • Tabita Facial Soap – Facial soap Tabita ini mengandungi Ekstrak Papaya yang dapat memutihkan warna kulit secara semulajadi dan mengurangkan kedutan pada kulit. Keluarkan sedikit saja dan gunakan sehari 2 kali untuk mecuci wajah dan leher.
  • Tabita smooth lotion – Toner ini berfungsi untuk menghaluskan kulit. Cara menggunakannya adalah dengan diusapkan pada wajah yang telah dibersihkan menggunakan Tabita Facial Soap. Sekali pemakaian cukup 3 titis diatas kapas muka dan disapu pada wajah yang masih dalam keadaan lembab (setelah cuci muka, bilas, dan aplikasikan toner.)
  • Tabita Daily Cream – Daily Cream berfungsi sebagai Tabir Suria yang dapat menjaga kulit dari pancaran matahari dan radikal bebas yang dapat merosakkan kulit wajah. Warna tabita daily cream menyerupai warna kuning mustard. Daily cream tersedia dalam 2 ukuran, iaitu ukuran regular (25 gram) dan ukuran eksklusif (40 gram).
  • Tabita Nightly Cream – Nightly Cream mengandungi Ekstrak Papaya, Vitamin A, Vitamin C dan Vitamin E serta Benzoyl. Ekstrak papaya merupakan bahan untuk peeling secara semulajadi, Vitamin A sangat baik untuk memperbaiki kulit dari lapisan dalam kulit, Vitamin C dapat mencerahkan kulit dan membuat kulit putih merona, Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit, dan Benzoyl dapat membantu mengeringkan jerawat. Warna tabita nightly cream menyerupai warna mutiara putih (white pearl). Nightly cream tersedia dalam 2 ukuran, iaitu ukuran regular (25 gram) dan ukuran eksklusif (40 gram).

11 comments:

Unknown said...

atok pernah dengar pasal produk ni...memang berkesan...tp tak bulih guno berterusan kan..takut kulit nipis

Parin's wife said...

Kak yati,yana jual tabita,fellina vit c dgn fellina inchloss dan sfbeauty..kalau nak order pm k.hahaha

mekjangok said...

Nur Raihana Abd Rahim: wah...lagi senang..nanti la,kalau nak beli akak call ko ek...teringin la jugak..hehehe

Parin's wife said...

Ce try sfbeauty dulu..rm70 saja.berkesan.ramai tegur kulit mak flawless.wakakaka..tabita mahai sket.rm370 tp bole tahan 4,5 bulan...

mekjangok said...

Nur Raihana Abd Rahim: eh yana...nak tanya skit, mkn benda2 nie mcm sfbeauty,fellina nie ade kesan x, maksud akak...kesan akan dtg la, takut jugak nak mkn2 nie...ade x pelanggan complain ker..apa ker?..akak takut jugak...skit la..hehehe

Parin's wife said...

Tkde la kak....diluluskan kkm,tiada bahan terlarang.yana guna sf beauty.so far puas ht.sk2 pun kalah.hahaha...

Parin's wife said...

Tkde la kak....diluluskan kkm,tiada bahan terlarang.yana guna sf beauty.so far puas ht.sk2 pun kalah.hahaha...

tasya said...

sy jual tabita exc pada harga rm270 free postage.confirm ori!boleh pulang balik kalau xori,.berminat?sms 0173065639. :)

Anonymous said...

Cm mne nk dpt kn sf ?

Anonymous said...

Boleh tak kita campur2 selang seli ngan Product lain?

Anonymous said...

Boleh campur ngan Product lain tak? Selang seli