Aku Sayang Kamoo!!

Friday, 18 January 2013

Rahsia Anak Ke-2?


Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca fakta ini!!!!!!!!!!

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.




14 comments:

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

anak no 2 ek?:) dila anak ke 4..lain plk ciri dia..hehe..tp akak dila anak ke 2..mmg btul2 ciri dia mcm ditulis tu;)

mekjangok said...

Kaisara Aiman Punyer Blog: a'aahh,akak no.2, anak akak yg no.2 pun mcm tu gak perangai dia...huhuhu

Mar Haini Abdul Rahim said...

eheh.. sy anak ke 6 ade x ? :D

aswadz said...

aku anak ke-3. tp ada gak la ciri2 mcm yg ditulis tuh.

Hanida Moss said...

saye anak first! =D

Misz Mieza said...

Owh.. Kalau anak bongsu pulak ? =)

Ratu Hatiku said...

Saya ank sulung :D

Fiza Rahman said...

Ada betulnya lah.

~aYu~ said...

hubby anak kedua.. ayu lak anak keenam.. huhu.. ntahla ada ke yer sama dgn hubby? xsure la pulak..

Athirah Farah said...

hye.! singgah sini + nak komen ni.. hee =)
saya anak sulung.. uhuhuhu

free tak.?? jom join satu segmen..

http://fasyrah89.blogspot.com/2013/01/hanif-idrus-giveaway-2013-segmen.html

if tanak join takpe.. tapi drop komen la kt situ ya.! =) boleh kan.??

thx.! =))

aliya hamzah said...

Akak..aliya anak no 2...haha degil mmg btul..sbb mama aliya pn ckp cmtu..n skng aliya plak rse ngn ank aliya yg no 2...klu die kte gitu,gitu la yg die nk..xmkn dipujuk mcm abg adik die...hahahah

Anonymous said...

Aku anak no 2 , apa yg t,tulis kat ats tu , mmg semuanya betul , 1 pn x salah hahahaha !

Nur Nadzirah Kamarulzaman said...

saye pon anak ke 2.... yang anak mak tu disagree sikitlah.. yang lain tu saye setuju...

Anonymous said...

yg ank mak tu x brp setuju.. tpi kalau tgok ank ke 2 nie dlm family die orng yg pling suka ade adik kecik.. snng kate org yg pling suka budk2..