Aku Sayang Kamoo!!

Thursday, 17 January 2013

Nak Tengok 2 Orang Maid Nora Danish? Cun Tu...

As Salam...;-);-)

Gambar pembantu rumah Nora Danish...cum melecun ko!!Memang boleh tahan cantik dan seksi amah yang diupah oleh Nora Danish, mengalahkan tuannya sendiri. Ramai peminat Nora yang memuji kecantikan pembantu rumahnya sehingga mereka terlupa bahawa Nora juga cantik macam mereka. 




Dah la cantik,seksi lak tu...kalau maid korang mcm nie, ape korang rasa? Kalau aku harusss la....wink wink..hahahahahaha

10 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, vogue gila maid ND! hahahaha sama cam tuan dia ekk

Hanida Moss said...

Mak aih.... lawa sangat untuk jadi maid! what a poor ladies. Balik jadi artis dekat filipina lagi best :p

Asalamualaikum said...

err, maid pun mcm artis..

Maria Menado~ said...

kalo saya dah kawen, saya tak amik la. bahaye ni. kuangkuang. comel sgt ni, xde tawaran berlakon ke tuk dorang. hehe~

mekjangok said...

Sheila Salim: vogue ty yg takut tuh sheila! huhuhu

mekjangok said...

Hanida Moss:lawa kan...takut nie kalau jadik maid hakak nie...x rela u!!

mekjangok said...

Asslamualaikum: ade brani?hikhikhikhik..

mekjangok said...

Maria Menado: i loike u!..bahaye!

Fyda Adenan said...

teruja tengok pembantu macm tuh...klau fyda adoiii ya kene lagi vogue la huhuhuhu

aswadz said...

tahap model dah tuh.