Aku Sayang Kamoo!!

Tuesday, 8 January 2013

Fellina Vitamin C Plus Pure Collagen

wink wink ;-) :-)




Wah...wanita mmg obses dengan kecantikan, mcm aku la khan...pantang ade benda baru mesti google nak cari...hangat diperkatakan hari ini...produk Fellina Vitamin C Plus Pure Collagen nie..tp aku nak tanya pendapat korang yang dah pernah makan nie..bagus ker? Iye la ko..bab mkn2 nie risau la skit...nak cantik sangat...tetiba timbul penyakit lain lak...kena beringat la jugak..pendapat korang pleaseeee? jom kita intai2 skit khasiat dia...


Felinna Vitamin C plus Pure Collagen 5000mg, satu2nya produk keluaran bumiputera yang menandingi produk antarabangsa!
 
Hanya sebiji sehari untuk membantu badan cergas dan sihat selain memelihara kecantikan kulit..
 
KANDUNGAN UTAMA:

*Kolagen marin - Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*Glutathione - Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*Vitamin C - membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*Ekstrak sitrus - mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/jangkitan kulit.
DOS PENGAMBILAN:
Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur. Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamin C ini.

Reg no :ULUKM/1542/12 
Halal ref No : 150127-PR 
MFG :1012 
Exp.Date : 1015


14 comments:

Sue-Rya Qistina said...

as salam.
saya dtg balas kunjungan.
salam kenal :)

Mohd Lokman Bin Ramli said...

salam.. datang terjah dari link blog mak dara.. ^_^

http://www.lokmanramli.my

Hanida Moss said...

Saya pun baru teringin nak beli. tapi takot sgt bad side effect masa depan. hihi. acane ni?

Mia Liana said...

wahhh produk bagus ni..

mekjangok said...

Hanida Moss: itu la...akak pun tingin jugak..

mekjangok said...

Sue-Rya Qistina: tima kasih

mekjangok said...

Mohd Lokman Bin Ramli:tima kasih

Zurina Hj.Zainal said...

i follow u!!....:)

TehaaNFM said...

terjah dr segmen Mak Dara :D

Jom iklankan produk di blog saya
www.tehaalarh.blogspot.com

Wak Gelas™ said...

wak pon dtg kenal jugakk..ahHhakks

Mawar Putih said...

Salam...
Saya datang membalas kujungan. Thanks. Salam kenal jugak...

http://itmemawarputih.blogspot.com/

yana aina said...

datang BW dari blog mak dara .. jom sggh blog yana -> http://www.nazlyizan.my/

Cik Muda said...

wah mek....
skang makan ni ke?

Suhami Ahmad said...

atok voley makan taks??