Aku Sayang Kamoo!!

Wednesday, 25 April 2012

Ngantuk Wey!!...




Hai uolss....tak tahu nak mule dari mana, yg pastinya aku ngantuk sangat!!...semalam aku el setelah dapat panggilan pak saudara suami nazak kat hospital selayang...bergegas la aku dan somi ke sana...otw kesana mcm2 la dugaannya...nak berak la, nak kencing la..aduss...sampai2 jer pak induk(panggilan kpd pak saudara) baru jer menghembuskan nafasnya yg terakhir...meninggalkan kami semua...al-fatihah..moga rohnya tenang disana...

So, semlm sebok la skit...tunggu mak ayah somi datang dan bawaknya ke rumah pak induk di kepong, pas zohor baru disemadikan...mujur la waktu tu anak2 aku diumah pengasuh...so takde ler penat sgt, tp pagi nie baru la terasa badan sakit2...tgk somi pun dah lemau...jam dah berdering byk kali...nak bangunnya kemain liat lagi...sampai opis aku dah takde mood nak wat kije...mata dah nampak bantal yg empuk dah...huhuhuhu..ngantuk la wey..dah x leh nak pikir ape dah..okess la..nanti next entry la aku cite..

3 comments:

imie fatiema © said...

al-fatihah..peknen mudah ler dtg simptom ngantuk n malas2 tu heee

mekjangok said...

terima kasih imie...mati itu pasti...yg hidup mesti diteruskan...iye ke imie bila ngandung cepat ngantuk?

Suhami Ahmad said...

takpo2...take a rest..