Aku Sayang Kamoo!!

Tuesday 8 January 2013

Kesian Pamela...Galak Sangat Sampai Payudara Terdedah...



As Salam....

Lagi post untuk hari nie...hehehehe...nie nak cite pasal Pamela Anderson nie, galaks sangat ko..amik nie!.. mesti korang kenal kan...mesti kenal punyer...kalau tetek beso nie bagi dia la...biasa la omputih kan,benda2 mcm nie biasa jer..jom layan nie...



.



Memulakan saingan dengan persembahan rutin- rutin meluncur ais yang impresif, dia disebut-sebut sebagai peserta pilihan Dancing On Ice (DOI) musim ini. Malangnya aktres popular, Pamela Anderson gagal bertahan.
Tatkala diumumkan menjadi selebriti pertama yang tersingkir dari program terbitan ITV itu, tentunya perasaan sedih yang amat menguasai diri. Malah penyingkirannya mengejutkan ramai peminat program itu.

Namun kesedihan Pamela Anderson mungkin boleh reda tetapi apa yang tidak mungkin dapat dilupakan ialah apabila bintang Baywatch ini meninggalkan pentas DOI 2013 diiringi satu insiden yang cukup memalukan sebagai seorang selebriti A-list Hollywood.

Insiden 'dramatik' itu terjadi ketika dia sedang tampil live di acara DOI Ahad lalu. Dalam pada dia sedang galak beraksi mempamerkan rutin-rutin luncur - liuk lentuk yang mengagumkan, entah macam tiba-tiba payudaranya hampir tersembul keluar.

Tak cukup dengan itu Pamela terpaksa menahan malu apabila tersandung lalu terjatuh ke lantai ais. Sebaik saja dia berdiri semula dia terus menutup payudaranya dengan tapak tangan agar tidak terlalu terdedah.

..
Pamela memohon maaf kepada pasangannya, Matt, atas apa yang berlaku.

"Saya rasa besalah pada Matt. Dia tidak sepatutnya berada di sini. Pakaian saya ... buah dada saya terdedah. Ia adalah perkara biasa dalam hidup saya. "

"Saya berasa "sedih" untuk meninggalkan DOI tetapi dia seronok kerana setidak-tidaknya dia kini sudah tahu beberapa teknik meluncur ais dengan baik. Dan saya akan terus meluncur!", kata Pamela.


Credit utk malaysiadigest
.





2 comments:

Aqu Mad said...

siapa suruh dia pakai pakaian tak senonoh camtu haha

Unknown said...

ori ke tak tuh