Aku Sayang Kamoo!!

Tuesday, 11 December 2012

I'm Back!...

Asslamualaikum...


Alhamdulilah, akhirnya rindu terubat,dah lama rasanya tak bukak blog nie...dah bersarang dah...byk komen2 tak terbalas...terima kasih kerana ade yang tanya mana menghilang..senyap jer, baru jer masuk kije 2 minggu lepas selepas 3 bulan berpantang anak yg ke-3,dah 2 lelaki...akhirnya dapat juga gugurl....masuk2 jer kije dah bertimbun menunggu aku..huhuhuhu...


Hari Pertama

Inilah buah hati pengarang jantung ku...hehehhe..dilahirkan pada 1 September 2012 dengan berat 3.74 kg, diberi nama Arissa Najwa Bt Azizan, patut la masa peknen kat dia mcm2 masalah...kalau korang tgk perut aku..x sangka keluor sebesar nie....tp masa ngandung aku x amik gambo la pulak, tp alhamdulilah dipermudahkan segalanya semasa bersalin,so dah dpt perempuan leh la berehat panjang skit...hehehehe..








Buat korang semua,aku x leh nak membebel byk2...layan la dulu gambo2 nie, kije aku tgh menimbun nie...nanti free aku akan singgah blog korang yerk...buat semua kengkawan, terima kasih kerana masih lg mengingati aku, walaupun aku lama menyepikan diri....kerana korang la aku bersemangat untuk aku kembali aktif berblogging...ok la bebeh...setakat nie je aku merapu...


TA TA....

2 comments:

abah khalisha said...

gempal berisi..geram je tgk

misz sheyla said...

semangatnye......huhu comey gile